Saturday, September 20, 2008

Lama tak update..n idung ku yang berlari...

Kesian blog ku ini..tak berupdate. Tuan dia malas...
Dari semalam aku dah tak sihat..asyik bersin aje..batuk..kepala sedikit weng.. aku dapat MC. Lepas jumpa doc kesayangan aku p Nilai Square..ambil langsir...balik2 aku terus gantung ..alang2 dah cuti n ada masa baik buat... Alhamdulillah it turn cantik for my mata lah...Petang pecut ke Putrajaya berbuka pose ngan Pojie n Jiah.. malam aku kong..makan ubat..tidur..orang message pun tak sedar..

Morning2 aku ngan Jiah pecut p Pasar borong Selangor..today kita orang mahu buat makan2 berbuka pose di Putrajaya @ umah Jiah.. idung aku lak..asyik berlari aje.. yang cair..kalau likat boleh aku hembus...nie laju aje turun..ampeh.. kita orang amik masa dalam tak sampai sejam pun pilih barang n balik Putrajaya .

Today menu, Ketam Sambal Ala2 Chef Julia..he he he, Sup daging Ala2 Chef Jiah..Kerang rebus..n kailan goreng. Alhamdulillah..abis semuanya tinggal sup n sayur sikit untuk mimi dah hubby dia makan for sahur..aku tak dapat main2 sangat dengan princess2 ku...takut berjangkit..sian derang kecik lagi.. Elly sekeluarga dah balik..tinggal mimi n family..tidur sini. Aku dah masuk bilik..tak larat nak tunggu lelame..tak selesa..

Adei..nak bernafas pun susah nie..idung aku dah block .. kalau aku sakit..memang ler macamnie.. cuma sesekali sedih aje rasa..tak de tempat aku nak bermanja..bila time2 sakit...mak jauh...anak2 pun jauh.. hu hu hu.. dry cough sekali sekala timbul nie..sakit dada bila batuk.. hmm tak pe lah..sakit sikit buat penghapus dosa...terima ajelah.. aku pun bukan baik sangat..

Esok ingat nak balik BM lepak umah aje.. malasnya nak keluar memana.. barang2 untuk persediaan raya Alhamdulillah dah settle. Tinggal tuannya nak balik SKY2.. rindunya ngan hero-hero ku.. tadi tipon umah..Daus dah mengeluh aku tak balik.. lagi dia bising biler aku cakap aku balik nak raya nanti...sabarlah nak..Ummi cuti lama juga tu...bolehlah tidur kat celah ketiak ummi lama2..hug lama2..

idung oh idung..cepat lah stop berlari...penat dah nie..

2 comments:

Unknown said...

Hello beb,

Get well soon!

JUJUL said...

TQ babe..still lagi nie..idung block..cough lagi..uhuk uhuk..