Monday, May 19, 2008

Cuti2 Balik SKY2

1st day Me n Sistas meninggalkan Precints 11 around 9.30am. Singgah McD Taman Melati for our breakfast. After that continue our journey and arrived SKY2 almost 1pm..Lunch mak masak..ikan masin selar cekik tulang n nanas masak lomak cili api..yummy..

2nd Day - Our plan nak p picnic cancelled. We change to activity mengomeh setor my mak..yg penuh ngan barang2. satu hari suntuk kita orang dok mengemas..(psst..for you info..from nite tak dok water..petang we all mandi Sungai Pam). Macam2 barang dalam tu..ada buku2 kenangan masa sekolah. Aku dok read balik..kelakar..some of it aku terpaksa bakar. Some memory can be stored in my heart. I miss my friend.

3rd Day (today) - morning after solat subuh aku tolong mak prepare breakfast..sian mak..aku sememangnya malas kalau bab2 nak buat breakfast nie..selalu aku let go to my sis..tapi entah angin apa aku pagi tadi he hehe..aku tolong my mak..maybe sebab aku dah terlalu lama tidur kot..pukul 9pm dah beradu malam tadi..he hehe after breakfast ngan my ayah, my mak and sistas..aku dok kat almari mengembor cari album2 lama..belek2..gambo..my sistas joint me..we all gelak2..kutuk picture masing2..ha haha.. lots of memories we share together..kecik2 memasing nakal..ehemm especially yours truly nie..girl yg paling nakal in the family..ha ha ha.. Mak bising..tanya bila we all nak balik..sebab aku bagitau emak pukul 10am dah nak chow..dah pukul 9 lebih still tak siap2 ha ha ha..janji melayu..he hehe tak pe..aku yg jd drebar..budak2 tu ikut aje..no hal..

Dalam kul 10.30am baru we all left SKY2. Reach KL dalam around 12.30pm..tiba2 aku cadang kat my sistas..jom..kita lunch kat ChengHo..kita test dia nyer food. Aku redah aje carik..mula2 aku ckp dkt ngan Jusco Wangsa Maju..pusing2 juga ler..pehtu terlalu kat Carrefour Wangsa Maju..cakap ngan Jiah..kita pusing2 sini ajelah..ha ha ha..pehtu accidentaly we found the place.ha ha ha..we all so excited..yippie...pastu pusing le kat depan the restaurant...uwarghhh..hampeh...ari Isnin dia tutup lah...bummer...hu hu hu..so..aku kata let go to KLCC..having lunch there..Jiah kata no hal...so..berdesup aku pun menuju ke KLCC..he hehe..

Chilies dah terbayang di depan mato..




No comments: