Wednesday, January 14, 2009

Pukul 4 pagi....

Terkejut aku..pintu bilik diketuk..nama aku dipanggil.. terpisat-pisat aku bangun..baru aje aku rasa aku lelapkan mata... Jiah rupanya.. dia bagitau..ayah nak balik umah pagi tu juga...Aper???..sekrg nie...pukul 4 pagi. Adei...Dikya temankan ayah kat wad after operation. Dikya dah nangis2 tak tau nak buat apa..aku lak..since dalam bilik menunggu kat OT tadi, aku low kan volume ring phone.. itu yang tak dengar Dikya and Jiah called. Ampeh.

Jiah and Pojiko pegi hospital, aku lak tinggal kat umah ngan mak, temankan dia...sebab dia sakit kepala... Kepala aku dah start pening2 nie.. tak cukup tidur. Dalam pukul 4.40 Pojiko sampai rumah, carik milo n oat.. rupa-rupanya ayah tak makan lagi..itu yang rasanya dia start merapu-rapu sebab hypo. Pojiko cakap ayah suruh dia cari doktor kat rumah sebab dia nak keluar juga. Mak follow Pojiko p hospital..nak pujuk ayah lah tu. Nampak gayanya aku cuti hari nie.. tak sampai hati nak suruh Jiah cuti..biar turn aku pulak arrange pasal ayah...

Doakan kami..sabar...menempuh segala dugaan

2 comments:

Unknown said...

Semoga tabah menghadapi segala dugaan ya babe!

Take good care of yourself too!

Pesona Xplora said...

Mudah2an dipermudahkan, insyaAllah